DBAMY O TWOJĄ PRYWATNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
Regulamin Risify
1. Informacje ogólne
- Odpłatne i nieodpłatne usługi świadczone są przez Risify Sp. z o.o., adres: ul. Wierzbięcice 9, 61-569 Poznań, NIP 7831850615.
- Możesz skontaktować się z nami e-mailowo pisząc na adres e-mail: pomoc@risify.pl lub telefonicznie: +48 725 585 670.
- Szczegółowe warunki realizacji umowy określa Regulamin oraz opis usługi.
- Ceny podane na stronie są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przepisami prawa.
- Wśród Usług oferowanych przez Usługodawcę znajdują się m.in. usługi zdrowotne oferowane w formie konsultacji.
- W przypadku usług zdrowotnych świadczonych w celu oceny, utrzymania lub poprawy stanu zdrowia Klienta, przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014.r o prawach konsumenta nie mają zastosowania (art. 3 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 30 maja 2014.r o ustawy o prawach konsumenta).
- W przypadku gdy skorzystanie przez Klienta z usług zdrowotnych nie będzie możliwe, Klient może odstąpić od umowy i odwołać konsultację niezwłocznie, jednak nie później niż na 24 godziny przez zarezerwowanym terminem konsultacji. W takim przypadku Klient nie ponosi kosztów odwołanej konsultacji.
2. Definicje
- Dni – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Klient – podmiot, który planuje dokonać zakupu lub dokonuje zakupu Usług, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, a także jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę z Usługodawcą.
- Konsumentem jest osoba fizyczna, która dokonuje zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową.
- Usługa – oznacza usługi, w tym usługi zdrowotne świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klienta.
- Usługa zdrowotna oznacza usługę zdrowotną świadczoną Klientom w celu oceny, utrzymania lub poprawy ich stanu zdrowia, łącznie z przepisywaniem, wydawaniem i udostępnianiem Produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych, bez względu na to, czy są one oferowane za pośrednictwem placówek opieki zdrowotnej.
- Regulamin – niniejszy Regulamin usług.
- Strona – strona, na której prowadzona jest sprzedaż Usług przez Usługodawcę.
3. Zawarcie umowy
- Zamówienia mogą być dokonywane przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Konsultacje oferowane przez Usługodawcę są konsultacjami on-line. W wyjątkowych przypadkach – na zgodny wniosek specjalisty oraz Klienta może dojść do zmiany formy prowadzenia konsultacji na formę stacjonarną.
- Zamówienie płatnej konsultacji ze specjalistą
- Zakup płatnej konsultacji następuje poprzez :
- wybór daty i godziny konsultacji ze wskazanym przez Klienta specjalistą lub specjalistą zaproponowanym przez Usługodawcę,
- uiszczenie opłaty za płatną konsultację,
- akceptację Regulaminu.
- Opłata za konsultację może być dokonana kartą płatniczą, debetową lub przez GooglePay.
- Płatności należy dokonać nie później niż na 24 godziny przed terminem konsultacji, chyba że umówienie konsultacji nastąpiło już po tym terminie lub z indywidualnych ustaleń lub opisu usługi wynika inaczej.
- W przypadku gdy Klient nie dokona płatności w ww. terminie, termin wybrany i zarezerwowany przez Klienta w formularzu zamówienia zostanie anulowany i może zostać wybrany przez innego Użytkownika.
- Do zawarcia umowy na usługę płatnej konsultacji dochodzi z chwilą dokonania płatności za zamówienie.
- Po złożeniu zamówienia, na podany w zamówieniu adres e-mail, Klient otrzyma potwierdzenie zawarcia umowy wraz ze szczegółowymi informacjami dot. usługi (m.in. dane specjalisty oraz termin konsultacji).
- Usługa zostanie zrealizowana przez Usługodawcę w terminie wskazanym przez Klienta. Specjalista skontaktuje się z Klientem w sposób i w terminie wskazanym w zamówieniu (m.in. przez kontakt telefoniczny lub przesłanie linku do platformy umożliwiającej prowadzenie konsultacji on-line).
4. Zasady i jakość świadczonych usług
- Usługodawca świadczy usługi wysokiej jakości w sposób profesjonalny.
- Psychoterapeuci zobowiązani są do działania w oparciu o Kodeks etyczny psychoterapeuty, który jest dostępny na stronie Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
- Klient będący Konsumentem może składać reklamacje dotyczące zakupionych Usług. Do odpowiedzialności za jakość usług mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Reklamacja powinna zostać wysłana na adres wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy).
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Usługodawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
- Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni (w przypadku Konsumentów) rozpatruje reklamacje, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mail Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
5. Warunki techniczne
- Usługodawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Usługodawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
- W celu zakupu Usługi, konieczne jest posiadanie przez Klienta urządzenia z aktualną przeglądarką internetową wspieraną przez producenta z dostępem do Internetu oraz aktywnego konta poczty elektronicznej.
- W przypadku zakupu konsultacji on-line, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
- urządzenia z aktualną przeglądarką internetową wspieraną przez producenta z dostępem do Internetu,
- aktywnego konta poczty elektronicznej,
- mikrofonu,
- głośników lub słuchawek,
- kamery (jeśli Klient chce brać udział w wideo-konsultacji).
6. Odstąpienie od umowy
- Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem postanowień wskazanych poniżej. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować o tym Usługodawcę wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu.
- W przypadku gdy skorzystanie przez Klienta z usług zdrowotnych nie będzie możliwe, Klient może odstąpić od umowy i odwołać konsultację niezwłocznie, jednak nie później niż na 24 godziny przez zarezerwowanym terminem konsultacji. W takim przypadku Klient nie ponosi kosztów odwołanej konsultacji.
- W przypadku odwołania konsultacji z zachowaniem terminu, o którym mowa powyżej, Usługodawca dokona zwrotu dokonanej opłaty na rachunek bankowy przypisany do Klienta w związku z dokonaną płatnością w terminie 14 dni od dnia odwołania konsultacji.
- W przypadku odwołania konsultacji po terminie wskazanym w ust. 2 lub nieodwołania konsultacji, konsultacja on-line zostanie uznana za zrealizowaną.
- Odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o świadczenie usług, jeśli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy.
7. Postanowienia końcowe
- Informacje zawarte na stronie internetowej Usługodawcy nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w przypadku gdy zgodnie z Regulaminem, do zawarcia umowy dochodzi z chwilą dokonania płatności (w zależności od tego, co jest przedmiotem umowy), a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy w sposób opisany w niniejszym Regulaminie.
- W ramach korzystania z Usługi zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
- Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji – konsument ma możliwość zwrócenia się do:
- stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą,
- powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów i uzyskać pomoc w sprawie umowy lub ma prawo
- skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami http://ec.europa.eu/consumers/odr
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Do umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
- Zasady dot. ochrony danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności.